AMD, açık kaynaklı FSR taahhüdünün bir modülü olarak herkesin indirip kullanabileceği kaynak escort ankara kodlarını yayınladı. Tüm geliştiriciler artık GPUOpen aracılığıyla FSR sürüm 2.0‘ın kodlarına bahçelievler yaşlı escort erişebiliyor. Yükseltme algoritmasını DirectX 12 ve Vulkan tabanlı oyunlara entegre etmek balgat yaşlı escort isteyenler, gerekli tüm API’lere, kütüphaneye ve başlangıç denetim listesine sahip olacak.
Şirket DirectX 11 takviyesi için AMD temsilcileriyle bağlantıya geçilmesini istiyor. beşevler yaşlı escort Bu da DirectX 11’in resmi olarak desteklenmediğini yahut uygulanmasının daha güç olduğunu büyükesat yaşlı escort gösteriyor. AMD’ye nazaran halihazırda DLSS 2.0 takviyesi sunan oyunlara FSR uygulaması çankaya yaşlı escort daha kolay olacak ve çoklukla üç günden daha az bir entegrasyon cebeci yaşlı escort mühleti gerekecek.
Kırmızı grubun GPUOpen makalesinde makine tahsili hakkında tartışmalı telaffuzlar çukurambar yaşlı escort var. AMD, makine tahsilinin düzgün imaj kalitesi elde etmek için bir demetevler yaşlı escort ön şart olmadığını ve birden fazla vakit sadece yükseltilmiş manzarayı oluşturmak dikmen yaşlı escort üzere evvelki kareleri birleştirmek için kullanıldığını söylüyor. Bu doğrultuda şirketin direkt NVIDIA DLSS ve Intel XeSS teknolojilerini amaç aldığını söyleyebiliriz.
AMD, FSR sürüm 2.0 ile birlikte yüksek manzara kalitesi oluşturmak için makine tahsilinin (NVIDIA’nın Tensor çekirdekleri yahut Intel’in yakında çıkacak olan Matrix Motorları) koşul olmadığını kanıtlamıştı. FSR 2.0, God of War ve Deathloop üzere oyunlarda hayli başarılı işler çıkarıyor. En güzel tarafı ise çok eski olmaması kaydıyla GPU sınırlaması yok. Bildiğiniz üzere DLSS teknolojisi sırf Tensor çekirdeklerine sahip RTX ekran kartlarıyla kullanılabiliyor.