ThinkReality VRX hepsi bir ortada kulaklık, bir Snapdragon XR platformuna, pancake optiklere, 6DoF izleme özelliğine sahip öne monte edilmiş dört kameraya ve iki yüksek çözünürlüklü geçiş kamerasına sahip.
Lenovo XR ve Metaverse Genel Müdürü Vishal Shah, “Müşterilerimiz büyüyen kurumsal Metaverse’e sağlam, esnek ve ölçeklenebilir ağ geçitleri arıyorlar. Hibrit senaryolarda ve sanal ortamlarda çalışmanın yeni gerçekleri için birinci sınıf tahlillere muhtaçlıkları var” dedi.
“Yassı lensler” tarafından mümkün kılınan bir renk geçişi fonksiyonuyla, Lenovo’nun yeni sürümü, artırılmış ve sanal gerçekliği daha ince bir karma gerçeklik aygıtında birleştirmeyi hedefliyor. Pancake Optics (Folded Optics), lenslerin kullanıcıya odaklanırken küçük kalmasını sağlar. Polarizasyon yoluyla, bu lensler hangi ışık ışınlarının içinden geçtiğini denetim edebilir, akabinde her rengi alıp birkaç sefer yansıtarak rengi ve akabinde imgeyi lens aralığının bir kısmı ile hakikat odakta kullanıcıya geri döndürür.
Alışverişte sanal gerçeklik devri başlıyor
Yakın vakitte piyasaya sürülen Quest Pro by Meta yahut Pico 4 byteDance’in tersine, Lenovo’nun ThinkReality VRX’i “her yerde çalışanlar için VR çözümü” diyor şirket.
Lenovo, aygıtın çalışan eğitimi ve sanal işbirliğinde verimliliği artırmaktan 3D tasarım ve mühendislik misyonlarını genişletmeye kadar seçenekler sunabileceğini belirtiyor, XR (genişletilmiş gerçeklik) teknolojileri, hibrit çalışanların daha fazlasını yapmasını sağlayan işletmeler için her zamankinden daha değerli hale geliyor.
Lenovo, sanal gerçeklik sayesinde işletmelerin yumuşak marifetler konusunda dört kat daha süratli eğitim gördüğünü, yumuşak hünerlere %275 daha fazla güvendiğini ve yaralanma riskini %43 oranında azalttığını belirtiyor.
Lenovo’nun ThinkReality VRX kulaklığı, erken erişim üniteleri olarak 2022’nin sonunda ve 2023’ün başlarında dünya çapında piyasaya sürülecek – lakin fiyatlandırma bilgileri, piyasaya sürülene kadar açıklanmayacak.